Las Vegas’taki MGM Grand Garden Arena’dan ilk kez canlı yayınlanan 64. GRAMMY Awards ödül töreni, Shure kablosuz ses teknolojisinin güvenilir ve yüksek kaliteli sesiyle desteklenen anlamlı anlar ve performanslarla doluydu. Önceki yıllarda olduğu gibi, gecenin performanslarının çoğunda, sektörün en ikonik isimleri ve Yılın Albümü ödülünü kazanan Jon Batiste dahil yenilikçi sanatçılar tarafından kullanılan Shure Axient Dijital kablosuz mikrofonlar yer aldı.
Büyük gece, Silk Sonic adlı R&B ikilisi Bruno Mars ve Anderson Paak’ın eğlenceli bir performansıyla başladı. Retro soul-funk sanatçıları, hit parçaları “777”yi sunarken Shure kablosuz mikrofonlarını kullandılar. O akşamın ilerleyen saatlerinde Silk Sonic dört GRAMMY kazandı. Perde arkasında Silk Sonic’in performansını, izleyici alanı (FOH) miks uzmanı Chris Rabold, Shure Axient Digital’in desteğiyle denetledi.
64. GRAMMY Ödülleri gösterisinin canlı yayını, Ses Yapımcısı Michael Abbott ve onun uzun süredir başarılı ses mühendisleri ve ses teknisyenlerinden oluşan ekibi tarafından yönetildi. Michael, “Ekibimiz, GRAMMY Ödüllerinin yüksek kaliteli sesini yakalamak için Shure donanımına güvenebileceğimizi biliyor” dedi. “Shure, yayında performans sergileyen sanatçılara kulak içi monitörler ve kablosuz mikrofonlar için sürekli olarak güvenilir bir frekans koordinasyon çözümü sağlıyor.”
Gecede performans sergileyen ve 11 GRAMMY adaylığından beşini kazanan Jon Batiste, “Freedom” performansı için bir Shure BETA 58 kablosuz mikrofon tercih etti. J Balvin ve Maria Becerra’nın “Qué Más Pues?” şarkısı, sırasıyla bir Shure BETA 58 ve KSM8 kablosuz mikrofonla söylendi. SM58 kablosuz mikrofon kullanan Lil Nas X, Shure KSM9HS kullanan Jack Harlow ile birlikte bir ile birlikte “Industry Baby” performansı sergilediler.
Albümü “God’s Son”ın 20. yıl dönümünü kutlayan rapçi ve söz yazarı Nas, SM58 kablosuz mikrofon aracılığıyla kariyerindeki en hit parçalarını söyledikten ayakta alkışlandı. En İyi İkili/Grup Performansı ödülünü alan Osborne kardeşler, Shure BETA 58 mikrofonlarla hit parçaları “Dead Man’s Curve” ile ödül törenini tamamladılar.
Tüm bu performanslar, Shure Axient Digital Wireless’ın netliğine ve esnekliğine dayanıyordu. Ana tedarikçi ATK Audiotek, gösteri için ses sistemi tasarımı ve uygulamasını sağlayarak bunu mümkün kıldı. Genel olarak, GRAMMY’ler Shure Axient Digital’in 28 kanalını kullandı. Prodüksiyon el mikrofonlarının tümü Shure KSM9’lardı ve yaka mikrofonları Shure TwinPlex TL47 modeli idi. Neredeyse tüm gece boyunca yapılan her performans, toplam 34 kanaldan oluşan Shure PSM 1000 kulak içi ses dinleme sistemine bağlıydı. Etkinlik boyunca GRAMMY sahnesini süsleyen birçok enstrümana 250 adet Shure kablolu el mikrofonu yerleştirildi. Gösteri boyunca piyanoyu mikrofonu olarak Shure Beta 181’ler kullanıldı. FOH’den Ron Reeves, “Bir kez daha Beta 181’ler ihtiyaçlarımız için mükemmel piyano sesi sağladı” dedi.
Gösteri boyunca kullanılan çok miktarda kablosuz ürün göz önüne alındığında, frekans koordinasyonu, yüz yüze ve evden bağlananlar için sorunsuz bir prodüksiyon oluşturmak için çok önemliydi. Frekansları yönetme işi Soundtronic’in RF Koordinatörü Steve Vaughn’un sorumluluğundaydı. Vaughn öyle dedi: “Bir yıl daha, Shure Axient Digital ve Wireless Workbench, Las Vegas’ta tamamen doymuş bir RF spektrumundaki her frekansı yönetmek ve en iyi şekilde yararlanmak için GRAMMY’lerde en güvenilir ve kaliteli çözüm olduklarını kanıtladılar. Bu güvenilirlik düzeyi, Shure ekipmanımızdan tam olarak beklediğimiz şey.”
Shure ürünleri hakkında ayrıntılı bilgi almak için 0212 274 69 10 numaralı telefondan Mavi İletişim’i arayabilirsiniz.