Medya ve eğlence sektörlerindeki son eğilimlere bakıldığında, nesne tabanlı belleğin önemi göze çarpıyor. Gittikçe daha fazla içerik sağlayıcı bulut ortamına görüntüleri kaydetmek, yayın sırasında erişip müdahale edebilmek ve bellek alanını ölçeklendirebilmek istiyor.
Birçok durumda dolaylı veya doğrudan erişilemeyen formatlarda çok miktarda çekim arşivi oluyor. Bazen bantta, bazen dijital, ama çevrim içi gibi kolayca ulaşılıp değiştirilebilir durumda değil. Medya ve eğlence yaratıcıları, kendi yerel bellek gruplarıyla S3 (Simple Storage Service) uyumluluğu istiyorlar.
S3 içerik geliştiricilerinin açık ve özel bulut ortamlarına API için çok kullandıkları bir hizmet haline geldi. Bazıları S3’ü açık buluta kaydettikleri varlıkları almak için kullanıyorlar; daha fazlası ise kendi özel bulut belleklerinde sakladıklarına erişmek için S3’ü benimsiyor. Daha sonra açık bir bulut ortamına geçmek isterlerse, aynı S3 arayüzünü kullanabiliyorlar.
Diğer bir eğilim, tek veya iki satıcı partnerli çözümlerden, açık kaynaklarla ve müşterilerin yararına birlikte çalışmaya doğru ilerliyor.
Cisco, içerik sağlayıcılara özel bulut erişimi için S3 kullanmanın yollarını sunan Cloudian ile işbirliğini genişletti. Cloudian’ın HyperStore nesne bellek yazılımı artık Cisco Media Blueprint kapsamında elde ediliyor ve Cisco UCS S3260 bellek sunucusu ve bütünleşik UCS Manager ile uyumluluğu belgelendi.
Konu terabaytlardan petabaytlara kadar nesne boyutu ne olursa olsun yoğun kapasite kullanan medya formatlarını kaydetmek. HyperStore içerik geliştiricilerinin Cisco sunucuları ve endüstri standardında sunucular üzerinde S3 uyumlu bellek uygulamalarını kolaylaştırıyor.