Yoğun uzaktan söyleşiler içeren Behind Every Man adlı belgesel dizisi, ünlü erkeklerin arkasındaki güçlü siyah kadınların sevdikleri adamları desteklerken yaşadıkları tutkuları, zorlukları ve ödünleri anlatıyor.
Görüntü Yönetmeni Graham Sheldon, yüzlere otomatik odaklama kalitesi nedeniyle Canon C300 MK II kamerayı seçti. Otomatik odağına güvenebileceğini bildiği için Sigma 24-70mm lensi tercih etti. UHD çözünürlükte çekim yaptıkları için, post prodüksiyonda çekimleri birleştirip düzenleyenler serbestçe çalışabildiler. Bellek kartı takıp çıkarmaktan kurtulmak için Sheldon geniş SanDisk Cfast 256 GB diskle çalıştı. Sade yapılı ses kitleri, otomatik olarak ayarlandı.
Sheldon kritik gerçek zamanlı görüntü-ses akışı ve takibi için Teradek’teki arkadaşlarını aradı. Teradek Yaratıcı Çözümler Pazarlama Müdürü Andrew Ng şunları söyledi: “Graham’ın yapımı benzersizdi, çünkü konuşmacıların yanında çalışan profesyonel bir film ekibi olmayacaktı. Tam güvenilirlik, üstün kaliteli HEVC kodlama ve şifreli güvenlik sağlamak için en çok yönlü çözümümüz Cube 755 kodlayıcıya yöneldik. En büyük zorluk teknoloji gereksinimi değil, Teradek’in sıfır gecikmeli set çözümlerini bilen yapımcıların bekledikleri güven düzeyini garantilemekti. Yapım iş akışının değişkenlerini inceledikten sonra, gerektikçe ölçeklendirilebilecek bir sanal iş akışı kurabildik.” Her kamera çekim yapacağı yere gönderilmeden önce bir Cube kodlayıcı takılarak önceden yapılandırıldı. Hedefine vardığında tek gereken çalıştırmak oldu.
Uzaktaki görüntülere Teradek Core bulut tabanlı görüntü akışı yönetim platformu kullanılarak web tarayıcılar, iPad’ler ve Apple TV’ler aracılığıyla erişildi. Sheldon görüntü çekimlerini yönetti ve yapımın kalan kısmına gerçek zamanlı görüntü deneyimi sağladı.
12 bölüm olarak çekilen belgeselde aynı anda çok sayıda bölüm çekebilmek için birbirinin tıpkısı aynı beş adet donanım paketi hazırlandı ve ABD’de seyahat etti.