Ses tasarımcısı ve müzik yapımcısı Shreyas Sirinivas önce gitarist olarak başladı ve sonra müzik yapımcılığına geçti. Bir yapımcı olarak post prodüksiyon alanında bir dizi bağımsız proje, kısa film, Bollywood filmi ve televizyon programı için ses tasarımı, ses senkronizasyonu ve film ses kanalı hazırlama (re-recording) gibi çok sayıda çalışma yapmaya başladı. En son travma sonrası stres bozukluğu (PTSD) konusunda Discharge adlı kısa filmde NUGEN Audio’nun SEQ-S ve Stereoizer eklentilerini kullandı.
Srinivas şunları söyledi: “Bir makalede Ses Tasarımcısı ve Film Ses Miks Uzmanı Sreejesh Nair’in NUGEN Audio’yu kullandığını okudum ve inceleyince hayran oldum. SEQ-S ve Stereoizer son derece sade, kullanımı kolay arayüzlü, güçlü algoritmalara sahip ürünler. Benzer diğer eklentiler NUGEN çözümlerinin yanına bile yaklaşamıyor. Yeni fikirleri denemeyi, sınırları zorlamayı ve mümkün olan en iyi sonuçları elde etmek için araçlardan en iyi şekilde yararlanmayı seviyorum. Üst düzey monitörler üzerinde miks yaparken kötü reprodüksiyon sistemlerinde bazı frekansların aşırıya kaçtığını fark edemeyebiliyorsunuz. Bitiş zamanı kesin ve zaman kısıtlamalı projelerde işi hızlı ve verimli yapmanız gerektiğinde NUGEN öne çıkıyor.”
Srinivas miks yaparken her nesneye kendi alanını vermeyi seviyor ve çok farklı ve benzersiz alanlara nesneler yerleştirerek genişliğin sınırlarını zorlamaya çalışıyor. Sonraki aşamalarda stresi ve hazırlık sürelerini azaltan şablonlar oluşturduğu için sahnenin anlatmak istediği ve yaratıcılık üzerinde odaklanabiliyor: “SEQ-S ve Stereoizer sahip oldukları sade GUI için son derece güçlüler. SEQ-S sezgiselliğiyle beni etkiledi; bir butona tıklayınca uyuşmayan tüm frekansları geçersiz hale getiriyor ve üzerinde kullanıldığı sese pürüzsüz bir yanıt veriyor.”
Discharge filminde açıklık ve sessizlik ile söylenmeyen düşünceler ve duygular ifade ediliyor. Müzik yoğun, geniş, yüksek sesli ve derin olup, her sahnede oyunculuğu müzik üzerinde kısa diyaloglar tamamlıyor: “Öyküdeki önemli hiçbir kelimeyi boğmamak için sadece yeterli pay bırakmak gerekiyordu ve SEQ-S bunun için kullanabileceğim en iyi araç oldu. Orta/yan özelliği harikaydı. Vurmalılar ve basın kalın katmanının altındaki bazı yüksek dolgularla, diyalogları orta düzeye aldım ve yan tarafları sahnenin üzerinde gelişmeye bıraktım.”